Slik med logo

En god måde at reklamere for sin virksomhed på, er ved at fjerne afstanden til ens kunder.  Ord kan meget, men hvis de f.eks. står i en avisannonce, er det sandsynligt at de aldrig læst :-/ og det er jo ikke hensigten med reklamebudgettet. Bolsjer, tyggegummi, pastiller eller slik med logo giver din kunde en helt anden oplevelse og så bliver denne form for “annoncering” sjældent kasseret.

Forestil dig at en potentiel kunde, der i bogstaveligste forstand står og sutter på dit brand… Det er da nærkontakt uden afstand, og man kan næsten fornemme at der er et salg om hjørnet. Slik med logo bør være en del af enhver virksomheds (også tandlæger ;-) markedsføringsstrategi, med mindre du tilhører gruppen af helsefanatikere. For dem er der ingen håb :-P

Dette indlæg er skrevet på opfordring af bolsjekonens datter

2 replies
  1. Nicolaj Nielsen
    Nicolaj Nielsen says:

    Hvilke steder/situationer, skulle være bedst at give kunderne denne type slik`?
    Det er helt sikker en god ide, men tænker det kan være svært, at overgive det til kunden, så det rent faktisk giver værdi?!

    Svar
  2. Kronesen
    Kronesen says:

    Hej Nicolaj
    Måske har jeg for meget “JA hat” på, og jeg ved at mange bruger slik med logo til messer, møder, events, i venteværelset og andre vente situationer, virksomhedens fødselsdag, medarbejder “pleje” osv… Reklameslik kan bruges som isbryder og skabe en nærhed i forhold til f.eks en lokal avis annonce. Og man skal selvfølgelig ikke bruge den form for reklame, hvis man er imod den. Kunder er ikke dumme og kan mærke om man er autentisk :-P

    Vh Kronesen /minreklameblog.dk

    Svar

Skriv en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *